Pages

Followers

9.1.11

Maybe.. February Awesome!

Ingat tak aku pernah kata kami POSTPONED pada entry yang lepas... Ala entry ni ha.....  Well, aku tak tahu sama ada aku patut senyum luas2 atau aku patut diam dan buat muka takde perasaan (weh!! im in love... & im totally sgt happy dlm hati arini!). Seriously masa aritu, aku agak sedikit frust (tak frust sgt bila pikir semuanya akan jadi baik2 sahaja). Dan..... petang tadi Sepet telah pun bagitau yang dia bakal dtg dengan familynya. So... bincang punya bincang, aku kata depends kat family dia. Tapi, kata Sepet mintak aku bagi date. Well... aku secara spontannya, sebut jek "kalo mcm tu 6hb Feb la blh?".. wakakakka.. Okay seriously masa tu aku tak teringat yang my Cuzzy pun nak tunang. Haih! (I lupa la angah u nk tunang..... sorry ek!)... so.. bila balik umah.. aku lupakan hal Sepet nak dtg.. wakakakak.. xmau dh excited2 lagi sbb... kang postponed lagi tak kuasa mak nk postponed lagi... mak dh gatai nak kawen ni. (Sepet sila bagi perhatian!).

Ngah aku sibuk2 duk membelek2 stock baru tuk kodai den ni ha, Hp bunyi. So aku angkat. Tengok2 Mak lang call. So... borak punya borak.. Mak lang cerita pasal Doctor gila yang buat dia sakit. Bengong doctor tu.. weh! ko belajar ape kat U dulu.. smp orang yang ada OA ko suro g berurut... kan dh jammed belakang bdn orang. Then senang2 ko bagi Painkiller! bengong!... (aku emosi sbb mak lang aku sekarang need to go back to Perak jalani sesi Akupantuer (betul ke aku eja?? arhhh! pedulikkan) sebab dia punya bahu til' tangan jammed akibat ikut nasihat doctor giler yang suro g berurut. Damn u!) ... okay back to my conversation with mak lang.... so borak punya borak.. mak lang tny... "did u already get ur date.... bila Sepet nk dtg?" (alamak...... huhuhuu)... "hurmmmm he stil discuss with his family.. once i got the date... ill updates all MD's family ya"..... then mak lang said okay.. tapi jangan lambat2.. tak elok. ( okay... Sepet...... my part settle.. ur part lak)... Actually bukan kami sengaja postponed... so many thing happened lately.... hope both of us pny family fhm (okay... suddenly aku nervous.. haih! ieka ko bukan nak kawen pun.... jangan nk poyo sgt!).....

Baju & cincin settle dah.. tudung ?? ala.. aku pakai jek shawl yang byk2 aku beli tu.. but t aku cari yang cantik2 punya.... benda2 lain tak payah!..... kami suka wat simple.. janji benda tu direstui!..... kami bukan nk wat besar2 pn.. juz between my family & his family.. tertutup... xde invitation,, xde mkn2.. xde.... tertutup nih.... (bukan xnk wat besar2... tapi alahai.. umah aku tak besar tuk wat majlis besar2 kata ibu.. so.. cukuplah sekadar dua2 family merestui.. itu dh cukup buat aku dan Sepet!).....

Plan untuk kawen?? hhahhaha bagi habis hal ini dulu... baru aku nk pikir kawen!..... tapi kalau ikut hormon gatai i ni... this year i nk kawen.. auwwww... hahahahah..... (jealous tgk kwn2 dh ade anak... lagi pun kalo dh nikah ni.. nk g mane b2 pun... xde rase risau dah..... dh halal!).....

So... jadi ke tak date yg aku porposed kat Sepet tu.. kita tunggu jelah nanti k. Any updates akan aku maklumkan kepada anda yang sudi membaca... (Sepet.. even kita kdg2 gado dan masam muka.. tapi i tak pernah rase menyesal untuk pilih u sebagai sebahagian dr hidup i... u r the most i wanted... do reember this! heart u!)

Okaylah.. nk siapkan kije opis... sok dh kije.. kena siapkan Gantt Chart.... Yang sebelum ni pny dah hilang masa Blacky sakit.. sedang pikir2 nk bwk Blacky ke tak..... rasa mcm mls.. tapi rasa mcm nk.. nantilah pikir. Daaaa....

P/S: February kan bulan cinta... hurmm itu kata orang putih.... tapi bulan February tahun ni.... bagi kite umat Islam adalah.... hari kelahiran Nabi Muhammad.... ;)

Sepet a.K.a Soulmate
Lelaki yang curi hati aku
tak yah pulangkan sbb
aku pun dah simpan hati
dia dlm poket aku

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers