Pages

Followers

3.1.11

Hari Pertama diPejabat tahun 2011

Hari ni Hari pertama kat opis untuk tahun 2011..Semua orang pun takde. Bos Takde sebab arinikan 1st day sekolah jadi Bos nak anta anak masuk sekolah darjah satu.Team member (Training) lain pun takde. Dua-dua pun sakit. MC. Jadi aku sorang-sorang kat tempat kami.

Kawan-kawan Team UTM ada. Tapi bakal takde jap lagi sebab nak berangkat ke Johor.
Tinggal la aku lagi. Haih! sangatlah tak best kejap lagi.

So aku pun focus buat translation untuk material .
Dari English ke Malay ye kawan-kawan. Sangatlah confius.
Tengah sibuk-sibuk baca ayat yang dh aku covert, (pakai converter kat PakGoogle),
Aku jumpa something yang wat aku rasa nak gila dan buat aku tergelak sorang-sorang sebab.
Apa taknya, sila korang baca bawah ni:

Ayat sebelum Convert:

Oracle Memory Structures (continued) 
With the dynamic SGA infrastructure, the size of the database buffer cache, the shared pool, the large pool, the Java pool, and the Streams pool changes without shutting down the instance. 

Ayat Selepas Convert:

Struktur memori Oracle (lanjutan) 
Dengan infrastruktur SGA dinamik, saiz buffer cache database, kolam renang bersama, kolam besar, kolam renang Jawa, dan perubahan kolam Streaming tanpa mematikan instance.


Tak ke korang rasa nak Smack Down je translator tu? haih! makin pening mak leha macam ni.

P/S: Ada sape2 teror nak wat translation tak? Meh tlg sy.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers