Pages

Followers

15.1.11

Untitle

Pernah dengar lagu "HADAPI DENGAN SENYUMAN" oleh Dewa19? aku... aku selalu dengar lagu itu tiap kali hati aku dirundum kesedihan. Banyak betul dalam lagu tu.. antaranya:

"Relakanlah sahaja ini....Terbaik untuk kita semua
Menyerahlah untuk Menang!..... "

Lagu ni indah pada aku. Lagu ni mampu menaikkan semangat orang yang sedang bersedih. Betul kata pencipta lagu ni, kita perlu hadapi semuanya dengan senyuman. Pahit macamana pun teruskanlah tersenyum. Aku akan pegang itu.

Ye hati aku kecewa sekarang. Ahmad Dhani tlg nyanyi lagu itu sehingga sy rasa lega okay. Okaylah aku nk sambung report. Aku nk abaikan orang yang buat aku sedih untuk kesekian kalinya. Bye.

2 comments:

Aisyalicious said...

kenape sedih?

~IekaZakaria~ said...

huhuhu.... :(

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers