Pages

Followers

30.1.11

Kenapa Aku Menulis?

Kenapa aku menulis?

1. Aku menulis bukan sebab aku nak tunjuk bakat aku pandai menulis. Owh! itu sangatlah tak betul, sebab aku bukan sangat pandai pun dalam bab penulisan ni. Tapi, aku menulis sebab aku nak share nagn orang kat luar sana. Ye aku bukan artis.Tapi aku mahu share dengan anda. Dengan car ini, selain daripada aku dapat bertukar pendapat, dapat gak aku bantu orang kot2 diorang memerlukan idea. (hehehehhe... ntah.. aku mampu bagi idea yang bernas atau tak aku tak pasti).

2. Aku menulis sebab, blog ni dah macam tempat tuk aku luah aku punya rasa. kegembiraan yang aku nak share dengan pengunjung2 yang sudi baca blog aku yang tak seberapa ni. Ahhh!! biaralah tak bagus pun.. well... some said... Practise make Prefaect. Itu yang aku tahu. Kalau hari2 kita duk skodeng blog orang lain & timba ilmu dan ambil pendapat dan tips yang mereka share kan.. aku yakin mampu tuk develop diri aku tuk jadi penulis yang baik.

3. Aku menulis sebab aku nk express ape aku rasa. instead dari aku g maki orang. tak salah aku luah kemarahan aku.. kesunggulan aku... kesedihan aku dlm blog aku sendiri. Depends la kalo orang nak cakap ape.. its better for you to rite anything u want.... dari ko pendam dalam hati then meletup.. blh kena sakit jantung. Tak mahu le lagu tu.

So.. nilah sebab aku menulis... sebenarnya banyak lagi.. tapi aku susah nak describe ngan kata-kata bestnya bila dapat menekan keyboard dengan lagu dan idea ko mencurah2 macam hujan turun atas atap rzink masuk dalam tempayan bekas orang cuci kaki. Okay enough merepek disitu ya ieka. hehehhe

P/S: Hari ni johor hujan jek.. aku pun... asik nak tarik selimut dan sambung tido lagi.. da.. :P

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers