Pages

Followers

20.1.11

MIMPI

Semalam aku mimpi.... tak tahulah petanda baik atau buruk.. tapi mimpi tu buat aku senyum selebar-lebarnya. Mimpi apa?? Mimpi si Sepet dtg meminang aku. Temanya warna hijau daun pisang. Cantik aku dlm mimpi (biarlah walaupun hakikatnya aku biasa2 jek)..... Mengharap sangat ke aku? atau itu petanda tak baik? Entah aku pun xsure. (aku tak desperate.. tapi kan baik kalau ada ikatan.. aku dah 26.. im ready to have a family)

Well, smlm we got fight again. Banyak betul dugaan lately ni.. but honestly.. aku memang windu dia sangat (weh.. windu tak terucap). Dan semalam jugak something happen yang buatkan aku diam sangat2 dalam kereta. He asked for forgiveness & i forgive him.. seperti biasa. Maybe, dia terlalu marah kot time tu. Aku tak pasti.

So i just let the things happen mcm tu jek. Aku tak mahu pikir. Aku diamkan sahaja. Only Ieja (MyBFF) sahaja yang tahu what happened. I believe in her cox dia adalah penyimpan rahsia yang paling banyak setakat ini selain dari Ayu.

Aku mahu fokus on my work. Aku harap date 6hb February tu jadi no more Postponed.. i have a family yang perlu dijaga hatinya juga. Ibu & Ayah mahu ada ikatan supaya orang keliling tak lagi bercerita & menyibuk hal orang!  Kalau tak jadi lagi mungkin aku patut percaya itu adalah petunjuk yang kurang baikAku percaya Allah itu lebih mengetahui apa yang terbaik untuk hamba-NYA 

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers