Pages

Followers

31.1.11

Don't Trust Anybody.... Unless u know that they Luv u much as u do!

Jangan Percaya Sesiapa...

Why do I said so???

Sebab inilah kenyataannya. Kawan yang sepatutnya tempat anda meluahkan rasa, share anything yang boleh kita share (depends on kwn jugak), kadang-kadang boleh jadi musuh. Ini kira Musuh dalam selimutlah.kawan boleh bercerita, mengutuk anda dengan kawan yang lain. haihssss! Okay aku memang sangat marah sekarang. Aku bengang. Aku tak tahu nak luah kat siapa. So... Jalan terbaik adalah aku diam. Ye aku sememangnya perlu berhati-hati sekarang. Ramai sangat dah musuh dalam selimut sekarang. Aku tak tuju sapa-sapa, sapa yang buat... mungkin dia yang terasa.  Apa-apa pun boleh berlaku Ieka. Juz be Aware!


Well Darling!
Manusia ni macam-macam... So aku belajar 1 pendekatan yang Ahmad Dhani ajar.. "HADAPI DENGAN SENYUMAN..." . GTH la... aku tak mahu pedulik pendapat atau kutukan yang nak dilemparkan. What goes around comes around Darling!

I miss my family, I miss SEPET & his  two adorable sisters (Kak Sya & Intan), I Miss My BFF (Ayu, Ieja, Hana, Ecah, Nadlea, Shasha) & I miss My Bedroom!!


P/S: Ya Allah, Kau je tempat aku mengadu sekarang. Sesungguhnya, aku percaya, yang kau akan bayar Cash pada siapa saja yang menyakiti orang lain.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers