Pages

Followers

11.1.11

26 is just a number

27 haribulan ni, secara officialnya, aku akan berumur 26 tahun. Tua ke?? aku rasa biasa jek biar berapa pun umur kita... hati tetap muda babe! hahahha....so.. apa penting sangat bila umur 26 tahun ni? entah.. aku rasa takde apa yang akan berubah. Hanya angka je lah bergerak 1 lagi. Yang lain masih sama.

Kekasih.. masih kekal dihati , SEPET. Kije masih tempat yang sama as Training Coordinator & Project Secretary. Gaji.. setakat ni masih belum naik.. Ada rezeki adalah perubahan. Ibu dan Ayah masih sama. Kwn2 masih sama dan semakin bertambah. Life semakin interesting. Apa lagi yang kurang? setakat ni Alhamdulillah aku happy dengan hidup aku. Cuma aku harus berubah menjadi Muslimah yang lebih baik (sila jangan lewatkan semayang ye!).

P/S: Tema PINK okay tak??? lepas selesai.. kita g camping nk tak?? hahahahha :P

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers