Pages

Followers

22.1.11

SugarCRM


Apa itu SugarCRM?

SugarCRM adalah 1 aplikasi yang memudahkan sesuatu organisasi untuk menyimpan dan mengumpul data "customers" sedia ada, akan datang atau yang lama didalam 1 sistem.

Ap bestnya SugarCRM ni?

Best sangat kalau orang bahagian marketing yag pakai, tapi in tak bermakna orang management atau finance atau sesape saja tak leh rasa ke "best" annya.

Aku cerita sikit la sistem ni (aku bukan lah org teknikal, bukan juga yang urusankan functional), aku hanya sceretary yang "kena amik tahu" flow sistem ni.

Sepanjang aku explore sistem ni... sgtlah friendly user. Sangat senang digunakan, dan aku sarankan la kepada company2 besar guna benda ni sbb, senang nak monitor semua aktiviti dlm marketing. Instead dr pakai excel jek. This one much better.

So, nak tahu lebih lanjut, boleh hubungi company eNCoral Digital Solutions Sdn. Bhd., atau email jek kat training@nc.com.my. korang blh gak call training coordinator mereka... alah si Ieka tu.. kat 013-300 32 66.
Confirm dia tahu pasal benda ni sbb bos dia yang handle pjct SugarCRM ni, in the same time.. dia pun kena tahu sbb bos dia suro dia wat user manual tuk sistem ni. kira mcm sambil meyelam minum air.

P/S: training lain pun company provide. dari IT training hinggalah ke management training. Mintak je.. semua pun BEREH!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers