Pages

Followers

8.1.11

Inspired by Arxar

Arxar Si cantik yang buat aku kagum
"HP kita sama wooo"

Pernah korang tengok gadis cantik ni? dia ni blogger yang famous macam Fatin Liyana, Datin (bff FL) and dia juga kwn pada FL gak. Cantik wooo this gurl i loike.. selain FL, blog dia memang bagi aku rujukan yang baik pasal fesyen hijab... especially bila pakai shawl! both of them memang superb! (sy kagum dengan kecantikan anda berdua.. hey sape kate student medic tak leh melaram.. heheh tgk jek FL.. fuh!)

Aku tak kenal pun Arxar ni. Tapi aku ske bebenar tengok dia. Hey! dia penah keluar majalah DARA tau jangan memain k! Sicantik ni dari apa yang aku baca nk g belajar kat Penang (dear betul akak if akak silap ya).

So kalo korang nak tau pasal Arxar ni do visit her blog http://arxarnadhirah.blogspot.com/ seriously sgt cute ini sicantik pny blog.

P/S: agak2 Arxar bace tak entry aku wat khas tuk dia ni. Hope di baca. Daaa...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers