Pages

Followers

7.1.11

HIS Back!

Yipppieeee!!!
Blacky dh sihat.. Thanx to Dr. Shol.. for helping me today. Tolong back upkan file. Tolong rawat si Blacky yang hampir dicampak ke longkang akibat sakit. Thanx banyak2 ye... Menghabiskan masa 1 hari suntuk merawat Blacky kepunyaan aku.

For Blacky,

Jangan rosak lagi ye.. I tak boleh hidup kalau u takde. U r my second Soulmate. U dun worry.. i takkan bagi anasir-anasir virus huduh tu masuk dlm bdn u lagi k. So, untuk kebaikkan u, i akan guna u kat ruma h je. U nak tahu kenapa? sebab......


Taaaaraaaaa....


I dah ada PC ofis. heheheh...... so tak yah la u diserang virus lagi.. ringan sikit bahu i. heheheh So, syg i kat u tetap macam dulu k blacky syg!


Blacky masa sakit!

P/S: Sepet.. tapi syg u lebih!

No comments: