Pages

Followers

3.1.11

DIRA

Si dira yang comey ni, plan nak kuruskan badan. So, she asked me to help her. Hahahah Dira ang percaya kat aku ka? No sweat dear! aku confirm tolong ko. Dah aku orderkan stock Herbalife tuk ko hehehe (orang lain kalo nak order pun, feel free to contact me ya!).

Dira, dun be so sad ya. Kalau ang serious bukan setaka saiz 29, saiz 26 pun ang bolh sarung pasni. Dengan syarat, ang DISIPLIN!. hehehehhe aku ni pun start diet balik dearie. hehehhe same2 kite diet pasni okay!

Dira... ko gumuks pun u look so cute. Biarlah orang nak kate ape pun, yang penting hati kita baik, ikhlas sudah. Ko jangan rasa down, jangan rendah diri. U go gurl! Size doesn't matter. Kalo ko happy ngan Ayep. How cares? Kalo dah Ayep okay je ko berisi, so what?... hehehe (ckp lebih, aku pun Sepet relax je aku gemuk dulu, tapi aku gak gatal nak join contest Herbalife.. nasib menang! thanx Sepet).

So, Dira... mari kita same2 usaha. Stock ko t aku bawak g opis once ko balik KL ya. Actually dh mula rindu kat ko & Ennie. Balik la cepat!!! :P

2 comments:

kisah hati said...

ehehe....aish...cik ika ni...ade lak die letak name kite as title...geget kang...ehiks...
tu la...ayep xkesah...same like apis...supporter yg paling baik...that why i luv him so much...ehiks...masheh ika...nnti i disiplin...ai ai captain..

~IekaZakaria~ said...

gud gurl!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers