Pages

Followers

18.1.11

Teringin

Hye all....
Hari ni post aku pasal aku teringin. Haaaaaaaa... jgn angpa semua nak pikiaq bukan 2 na..... Well, aku tak tahu mana datangnya hasrat ni, mana datangnya keiginan ni. Haish!! bukan pasai nak kawen la. Bukan.. ni pada diri aku.. hidup aku.

Sebelum ni, aku kurang jelas dengan apa yang bakal aku jadi in future, tapi.. lepas aku kije kat IT company ni (company aku sgt byk bg ilmu secara percuma kepada aku.. aku dari 0 pasal PC.. skunk dh ada gak knowledge.. Alhamdulillah).

So, memandangkan aku kije kat company IT, byklah mendorong aku kearah IT ni. Lately ni.. aku sgt2 teringin nak belajar basic technical pasal how to know ur laptop or PC.. dalam bahasa kasarnya, aku nak belajar mcmane nak format PC, macmane nak setting network, buat back up, recovery, and etc. ala... yg basic2... sekurang-kurangnya, aku blh la buat sendiri bila apa-apa jadi kat lappy aku yang comey ni... nghe...ngeh..ngeh (syg u Blacky!).

Lagipun, since aku dah terlibat dengan PJCT SugarCRM yang aku memang tak tahu apa2 ni.. at least arini aku dh belajar la sedikit 1 modul yang ada dlm UTMSugarCRM ni (thanks GF & GF.. ko memang cikgu terbaik! tak sabo nk belajar lagi!.. mcmane nk create admin.. hahahah... DIRA.. aku teringin nk belajar... basicnya)....

So, plz do pray for me k kwn2.. supaya otak aku ni mampu belajar semula. Gain new knowledge. Interesting rite?!! Gud Luck Me!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers