Pages

Followers

24.12.10

P.O.S.T.P.O.N.E.D

Postponed bunyi tangguh. Apa yang ditangguh? Hari penting aku dan Soulmate. Kami tangguh sebab, banyak benda yang datang secara mengejut atau org puteh kata Ad-Hoc. So, mungkin date yang kami dh bincangkan tu tak seswai. Tapi aku tak kecewa pun. Apa tah lagi rasa sedih. Aku anggap ni semuanya ada hikmah disebaliknya. Well, bagus gak kami tangguh. Sekurang-kurangnya, blh wat preparation yang much better than sekarang. Heeeee.... (tapi baju & cincin dh ada.. kalo nak tukar blh?.... nak makan penampar sila mintak ieka.. heee).

Bagi sesetengah orang, kes tangguh menangguh ni tak elok. Kononnya, ni antara punca-punca nak berpisah. Iskk... aku lebih percaya Qodo' dan Qadar. Aku lebih percaya kuasa Allah. Dan aku yakin semuanya yang terjadi, Allah lebih tahu yang terbaik. Sekiranya, kami takde jodoh, kami redha. Tapi setakat ni Alhamdulillah. Walaupun kami tangguhkan majlis ni. Kami masih macam biasa. Ke majlis perkahwinan kwn2 bersama-sama sekiranya diundang. Keluar lepak bercerita bertukar pendapat mcm biasa dan yang palin penting, kami masih syg menyayangi antara 1 sama lain macam biasa. Tangguh bukan alasan tuk kami BERPISAH.

Well, Insyallah kami plan tuk held that majlis dengan secepat mungkin. Bukan ape, dah 7 tahun kami kwn, rasa eloklah kami ni disatukan. heheheheh. Untuk majlis kawen, kami plan bln Dec 2011. Hahahah... berangan ko kan ieka. Tapi tulah plan kami. Kalau diizinkan Allah, itulah yang kami hajatkan. So, semuanya terpulang kepada kuasa Allah. Kami cuma merancang, berusaha ke arah itu dan tawakal. Yang lain, hanya Allah yang tahu.

So, pada sesiapa yang dirisik, merisik, bertunang, ditunang, berkahwin dan mengahwini.. Selamat aku ucapkan untuk semua. May all of u, happily ever after. Yang baru dpt baby.. Congratz. Moga pasni korang lebih bahagia dengan kehadiran si Comel tu. Tatatata....

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers