Pages

Followers

2.12.10

Jornal Diet (Day 1 = 01122010)

Hallo.. hallo...
Seperti yang aku bgtau kat post sebelum ni, aku akan buat update setiap kegiatan dan menu yang aku ambil, sepanjang program yang aku cipta sendiri... lose ur weight in 21 days. Well.. aku tak punya banyak masa nak turunkan berat badan ni.. memandangkan ni dah bulan Desimber. Hoyeh!! (Patut gembirakah?? Haruslah!)

So, tak mau merepek meraban, ha.... jom tengok apa yang aku mkn sepanjang program aku ni.. hik..hik..hik... Okay.. okay... jom2 kita tengok menunya untuk hari pertama.

Breakfast:
350 ml HERBALIFE Strawberry Shake
1 Fuji Epal
2 liter HERBALIFE Tea Mix (aku minum dari pukul 7.30 pagi smp 11.30pg)

Lunch:
1 small bowl mixed salad (buat sendiri tau!)
1 Fuji epal
2 liter plain water (aku minum dr 12.30 tgh ari smp 5.30 ptg)

ha... itu jek la yang aku mkn semalam.. memandangkan aku kurang sihat semalam, jadi mlm aku tak mkn sebab aku takde selera. Aktiviti apa pun aku tak buat sebab aku totally out. Tidur awal semalam pukul 8.40 mlm dah terlena. Gambar pulak aku tak upload sebab aku tak sempat ambil semalam. Insya Allah, next post untuk hari-hari yang seterusnya, aku akan upload dengan gambar sekali.

Hope, ari kedua ni aku berjaya buat aktiviti senaman yang blh aku share dengan korang semua. So, stay happy, stay health... ur health is ur wealth. Bila sihat baru leh kije/belajar dengan efektif. Daaaa......

P/S: Batuk yang teruk dan selesema yang sangat teruk jugak. Sila sihat dengan segera!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers