Pages

Followers

29.12.10

End Year Shopping!

hahahah... Gumbira rasa hati ni.. kenapa? Sebab, dihujung.. hujung tahun ni aku dapat gak Shopping shawl baru. Actually dh lama gak aku tak beli shawl baru. Sekali aku order.. ha.. hambik sekali 6 helai. hahah tak tahan weh! shawl cantik2 kot (nanti kalo dah dapat aku upload gambarnya okay!). bukan shawl je aku beli. Aku siap beli Inner Syria yang cotton tu 10 helai (maaflah soulmate... lama dh i nak beli.. this time aroud xleh tahan r.)

Aku beli 2 heali shawl anting2 tu.. dan aku memang tak tahu nak pakai. So, semalam belek2 FB, tertengok adik soulmate pakai shawl mcm tu... hahahah apa lagi, aku pun mintak la tolong dia ajar. Siap share dengan die pasal shawl aku beli & inner tu. hahahah Perempuankan. Sagat cantik okay bila adik die pakai shawl tu. Bukan sbb dia adik soulmate. Tapi memang cantik. KAGUM tau!.. So, bila dh dapat t, aku akan cuba membelek2 shawl tu dengan teliti supaya aku pun dh pakai sekemas dan secantik adik soulmate. Owh.. lupa nama si cantik tu Intan. Tapi, dia pakai apa pn memang cantik sebab dia memang cantik (soulmate sila belanja sy sbb sy dh puji adik.. apa kena mengena?)

So, aku memang tak sabo nak dapat shawl & inner baru tu. serious ly murah okay. Shawl 6 helai cuma RM 67 dan Inner 10 helai hanya RM 70. Total adalah RM137. Kalau kita suka mahal atau tak kita akan rasa benda tu berbaloi rite? hehehehhe (ayat nak sedapkan hati sebab duit dh melayang)

So... tunggu next post tuk aku upload pic. Shawl tu. Kalo korang rasa tak lawa pun, aku tak kisah sebab mata aku kata shawl tu lawa... buwekkkk :P

P/S: owh! RM 7 Kak Bee belum bagi lagi. Akan segera bagi.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers