Pages

Followers

5.12.10

Treatment dan Cincin

owh!!! aku sangat excited. tak tahu nak story mana dulu... (Chop! Chop!.. kau ni ieka.. relax... kalau ye pun rasa teruja tu buatkan adrenalin badan kau bergerak laju.. tapi.. come on gurl.. calm down... ape daaa.... heheheh..) eh! lupa.. hye korang..... sorry ya.. arini aku memang terlebih hormon gembira... so.. let's i start wif my hair treatment.

Actually, arini, aku ke salon Le Tanja tempat aku selalu pergi tuk relaxkan diri dan manjakan diri untuk my second treatment bagi rambut aku yang rosak. So, appointment pukul 3.30 ptg dan seperti biasa, si Ate atau nama sebenarnya Mimi akan bertungkus lumus bagi treatment terbaik tuk rambut aku. Sejak aku pakai Goldwell 2 minggu yang lalu, rambut aku semakin baik kata Mimi, which is aku hanya perlu datang kesalon sebulan atau 2 bulan sekali selepas aku selesai my 3rd treatment nanti. Happy aku dengar. (So, ieka pasni tlg jaga rambut kau tu. Bukan susah pun. Make sure jgn dah pakai sebarangan syampoo. Ni tak Pantang nampak iklan.. main sental je ko kan. hehehe..)

Sementara menunggu aku duk buat hair treatment. Si soulmate lain lak ceritanya. Dia kalau dah ke Le Tanaja ape lagi. Dah tentu-tentu la nak buat foot massage. Favourite la tu kan. Dah ketagih. Sampai tertidur-tidur kot. Punyalah syiok si mamat Philippine tu ngurut agaknya. (kau jgn salah urut  soulmate aku ye mat.. kang aku sekeh ko kang!) Lame gak la aku wat treatment sampai soulmate pun blh sambung tidur lepas die wat foot massagenya. hahahha adehlah.. sorry dear!

hahahha... 
dah mcm ape jek muke :P

So..lepas wat hair treatment. Soulmate bwk aku g 1 tempat yang di panggil Kedai Emas. hahahha... wat ape kami ke situ?? jeng..jeng... memandangkan ni dah bulan 12 jadi ape lagi tujuan kami kan?? beli cincin.. yahoooo!! rambang mata aku okay nak pilih yang mane 1. Semua pun aku suke. Dan terus terang aku katakan yang aku sangat kekok masuk kedai emas. Aku tak pandai walaupun selalu ikut mak aku g cuci rantai la, wat gelang la. This is not me. haishh.. tapi ini kan tuk ari aku.. so.. aku pilih punya pilih. Aku dapatlah 1 cincin ni.. simple je.. tapi aku suke. emas campur mas putih.tak berat mane pun. Tapi xpelah tuk pakai tunang jek. T nak kawen aku akan pastikan aku dapat yang the best! tu janji soulmate kat aku. Thanx dear!
Gambar cincin tak aku upload sebab tunggulah hari mak soulmate pakaikan aku cincin tu.. then aku akan  uploadkan gambarnya. Owh! aku teruja okay. Semoga, dengan adanya ikatan ini akan rapatkan lagi hubungan kami sampai bila-bila.

Doakan yang terbaik tuk kami ye :)

P/S: owh! rama-rama beterbangan dlm perut dengan banyak. Mereka sgt gembira. :)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers