Pages

Followers

4.12.10

Jornal Diet (Day 2 = 02122010)

Hai All,
Maaflah lambat update jornal tuk diet aku ari kedua. aku agak bz skunk. Berderet material yang nak disiapkan. Selain tu aku baru dapat task baru dan sekaligus akan membuat aku bz bagai nak mampos  tumbang. Kenapa? akan aku cerita nanti.

So, memandangkan aku akan update menu dan aktiviti aku tuk ari kedua. Here we go.

Break fast:
1 Roti sambal ikan bilis
2 liter HERBALIFE tea mix
1 fuji epal

Lunch:
Cucur udang
2 liter plain water
1 cwn nescafe tarik

Aku still tak mkn malam sbb xde selera. Ntahlah, mungkin sbb kesihatan yang tak mengizinkan aku mkn sgt.
Selesema tak baik lagi. Hope by next week ada perubahan. Daaaa....

P/S: kije banyak, hope berat pun turun dengan banyak.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers