Pages

Followers

12.12.10

Dating, Demam dan Dinner

hello kawan-kawan..
arini aku just nak share my experience smlm. Well, smlm aku keluar date ngan soulmate (soulmate buat surprise..cuti then take me to movies... how sweet! ). Aku memang sangat teruja dengan benda-benda yang tak di "PLAN" ni. So, both of us decided to watch movie @Curve (ya.. ya.. tempat fav. kami). So, after we arrived at Curve, tempat pertama kami tuju adalah Cathay@ Cineleisure sebab nak tgk tiket & movie apa yang ada. So, after have a small discussion, then.. we decided to watched " HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH". Kami beli tiket untuk tayangan pukul 1.45 petang. Dan kami pilih couple sit number C-22 & C-21. So, memandangkan jam baru pukul 11, we decide to have a small shopping for soulmate sbb dia ada dinner on next Saturday. So, kami jalan-jalan cari kasut yang sesuai tuk soulmate. After survey, soulmate decide nak beli kat PRIMAVERA. Seriously, i like that kasut. Dark Brown colour & so simple but it's really nice kalau u all pakai ngan casual look or smart look. (apa soulmate pakai for me is the best!).  Soulmate also beli new kemeja sbb dia memang tak suke pakai kemeja (kije kat site memang tak memerlukan anada pakai kemeja). So, he asked me to choose for him and aku pilih warna hitam stripe krim & lite blue. Hensem!
Then, tepat 1 .40 kami pun masuk nak tgk movie.

Seriously, this movies AWESOME!.. sangat best dan sangat kelakar. AWIE!!! u r the best babe. Sangat berjaya bila lu berlakon jadi mat belia macam tu. Gua suka babe! Lu memang hebat dan hensem  best!. Ieka. sila stop puji Awie. Okay, meh aku ulas sikit pasal movie ni.

Cerita ni adalah sambungan daripada ZOMBIE KAMPUNG PISANG. Cuma pelakon yang kekal dalam movie ni adalah Awie dan Pak Uda (Zami Ismail). Tapi seperti biasa, Awie lu memang best! So, cerita ni adalah berkisahkan tentang Husin (Awie), yang balik dr Singapore yang bekerja sebagai SUPERVISA (supervisor sebenarnya) tuk menunaikan janjinya kepada Che'Nin (Ummi Nazeera) tuk mengahwini Che' Nin. So, masa di balik ke umah dia besebelahan dengan umah Kak limah, kat situlah segala-galanya bermula. Memang kelakar habis bila semuanya berlari sakan tiap kali jumpa "Hantu Kak Limah". Memang cerita ni pecah panggung & pecah perut okay. Tapi akhirnya, Bukan hantu Kak Limah. Hahaha tapi benda lain. So kalau korang nak tahu, aku sarankan korang pergi tengok cerita ni. Aku bagi cerita ni 4 1/2 bintang. Kat Awie aku bagi 5 bintang. I loikee.. bila u said MEMANCOR! hahahhaha... u r superbbb babe!

Abis movies, kami decide g mkn kat Kenny's Roger. Aku pilih mkn spagetti. So... mkn pny makan.. mase aku dah rase sakit kepala yang damn kuat. Aku bgtau soulmate then we all decide tuk balik. Mase dalam kereta, tibe2 aku rase nak muntah. Thank God.. dalam kereta ada extra plastik sbb soulmate beli brg aritu tak kuarkan lagi. So, apa lagi aku pun muntah dengan sangat banyak. Semua yang aku telan sebelum tu abis keluar. Disebabkan aku memang tak tahan. Soulmate terpaksa singgah Shell tuk make sure aku muntah betul2. He really worried time tu. Sorry Soulmate. Im dun mean to burden u. Thanx for ur concerned syg!. Heart u sgt. So.. bila smp umah, aku muntah lagi. Then surprisely, aku tidur mcm org tak sedar diri. (aku pengsan aku rasa).

Disebabkan dah tak tahan, pagi tadi aku g kinik. Then doc kate sbb aku Stress. Uiks.. aku pun tak tahu ape kena mengena. Hahaha.. then doc pesan, jgn stress.. t migrain. too bad! ntah aku tak fhm doc tu ckp ape sebenarnya tadi. Tapi.. ubat dia bagi memang bagus. Aku dah okay sikit. hehehe.. lagipun.. aku lapar sebab dr semalam tak makan. Tapi aku pelik.. nape aku still tak berselera sgt. Hope aku okay esok. Insaya Allah.

P/S: gud luck soulmate. main futsal dengan baik ya. menang t, bg i hadiah tu. buweeeekkk!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers