Pages

Followers

2.12.10

Hati dan Rasa

hey all....
Sedang apekah?? Aku kat opis lagi.. curi time sikit update blog (giler jahat kau ieka)... Sebenarnya, aku bukan taknak balik lagi.. tapi ntahlah.. hati aku rase tak sedap.. rase something will happen but then aku tak tahu ape yang bakal jadi. berdebar-debar ni haa... Ya Allah jauhkanlah aku dari musibah yang tak baik.. Seriously.. aku rase sangat tak selesa skunk. Nak nagis pun ada, tapi tak tahu nape.... haishhh... nape ek?? pagi tadi aku okay jek.

Korang pernah tak rase macam aku rase? seriously rase ni memang tak best langsung. sangat2 okay. rase nak pitam. nak lelap tak pasal-pasal. rase blur..  rase ntah la. Aku tak pasti. Tapi yang aku tau aku rase takut.. rase tak pasti. rase something akan jadi. ape ni? aku tak mahu jadi ape2. aku sangat2 takut sekarang. DAMN!..

P/S: ade superhero nak tolong tak?

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers