Pages

Followers

31.12.10

Shawl & Syria Inner Collection

Arini aku nak kongsi sedikit pasal shawl collection aku. Mungkin tak sebanyak orang lain. Tapi aku still nak kongsi. Dan Insya Allah aku berhajat tuk tambah collection aku. Mana tau kot2 ada yang berkenan nak wat i jadi model shawl. wakakakak (amin!)
















Okay nilah shawl2 yang aku ada.. hahah sikit je baru.. 50 helai... ada yang aku tak upload gambarnya sebab aku basuh.

So, kat bawah ni inner syria pulak. Aku ada 20 helai inner syria setakat ni dan aku plan nak cari lagi yg lebih byk colour yang cantik!


Actually.. aku dah lame kumpul shawl cuma lately ni aku sgt nak cari hobby baru yang aku rasa harus berbalaoi dengan pengeluaran duit aku. hahahha... jadi bukan sahaja aku ada shawl yg cantik2 malah untuk tahun 2011 ni aku nak ubah ckit penampilan. Bagi nampak cantik dr sekarang. Improving my self. Tak salahkan. (soulmate... i knew.. even i tak cantik.. u still syg i.. thanx for the luv that u bring for me.. mmuahx!)

So.. inilah yang aku nak share ngan krang. Hope aku dpt kumpul lagi byk design yang cantik2 for next year.

P/S: kepada peniaga2 shawl & syria inner. Kalo ada koleksi terkini.. sila komen or tegur2 sy ya. Mana tau, sy akan jadi pembeli setia anda.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers