Pages

Followers

14.12.10

Scorer of my Heart.. *wink*

yeay!! Team Soulmate dapat No.2 mase tournament ex-SDARA Futsal last Sunday! seriously... they all semua tak expect dapat masuk Final! Steady la korang! Pewwittt!!... yang paling best... 5 daripada 9 gol ( kalau tak silap tu la gol total sepanjang game) soulmate yang sumbangkan okay... pergh!! steady betul kekasey + best friend sy ni... kamu memang scorer hati sy!

Medal ni cun wooo..

Sekolah Menegah Datuk Abdul Razak (SDARA)

Okay meh aku cerita sikit ape benda SDARA tu.. Aku pun kurang arif bab ni sebab tu bukan skola aku. SDARA ni sebenarnya stand for Sekolah Menengah Datuk Abdul Razak. Letaknya kat Seremban. Sekolah ni khas tu bdk-bdk laki jek. Kalau korang pmpn.. korang memang jangan berangan nak masuk sekolah ni ye. Ni sekolah bdk2 pandai tau. Ye.. ye.. soulmate lebih bijak dan pandai dari aku. Die best student mase kat Sekolah Rendah Kebangsaan Jalan Batu, KL. Ala... sekolah bdk lelaki yang depan bangunan Sime Darby tu.. yang sebelahnya sekolah khas kanak-kanak penglihatan tu. Tahu tak? tak tahu cari kat Google.

So.. disebabkan dia pandai.. dia dapat masuk SDARA ni. Weh! sekolah ni memang hebat kot. Budak2 selain dr hensem (biarlah.. aku nak ckp soulmate aku dan kwn2 dia hensem lalalalal....), mereka sangat pandai. Tengok la kwn2 soulmate.. masing-masing kije.. hebat2.. Dentist la.. Doctor la... Engineer la... (aku sangat termalu-malu bila aku duduk ngan diorang .. sebab aku bukan bdk sekolah pandai.. Sekolah aku Blacklist hal disiplin kot). Walaupun dah 8 tahun lebih diorang tgglkan sekolah.. tapi hubungan diorang rapat, macam adik beradik. Aku sangat Tabik spring dengan diorang bab tu. Owh! ya.. kalau korang nak tahu... salah sorang kawan soulmate kat SDARA tu.. Best Friend Soulmate adalah kwn sekolah sekelas aku dulu (dia ingat aku lagi tau!)... So, aku yakin.. disebabkan keakraban diorang ni yang duk berchenta main futsal tiap2 minggu.. menyebabkan mereka menang! yeay... hoyeh!.....

Rantai baru.. cantik sangat!

So.. memandangkan aku ni GF kepada Soulmate... Jadi aku pun diberi kelebihan untuk memegang medal yang dia dapat (penting sangat ke?) heheheh... dan aku pakai okay medal tu semalam. Rasa bangga kot sbb soulmate aku ni scorer.. pergh!! hebat kan?? mustilah.. (lantak la.. nak gak cakap die hebat). Tapi... dalam hebat2 dia tu.. dia alami kecederaan. Kena Muscle Pool. Sangat sakit aku tahu sbb tgk die jalan pun aku tahu die sakit.

So.. bile die dah sakit cmtu.. aku memang la sangat wisau. Hope soulmate cepat baik. Kaki tu need rest la b! Blh jgn g futsal tuk sebulan?? i tau ur answer.. NOPE!.. cepat sihat k.. tak sanggup tgk u sakit. :(

P/S: Kaki nak kena X-ray!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers