Pages

Followers

1.1.11

First Entry for 2011

HAPPY NEW YEAR!!
This post will be my First Entry for year 2011. Aku nak cerita pasal apa? Pasal orang-orang yang aku sayang yang lahir pada Bulan Januari.

1. Ayah
Dilahirkan pada tanggal 01/01/1959 kek Rombau Nogori Sombilan. Di bosarkan pun Kek Kampung Pulau Bongek Nogori Sombilan. He's the best father ever! My Hero forever! My Saviour, My Bf and My teacher!. Luv u ayah! Semoga 2011 ni memberikan lebih banyak keceriaan dan kebahagian untuk ayah! i will alwiz luv u and our luv will be last forever! mmmuahxxx.!

2. Ibu
Dilahirkan pada 13/01/1962 dekat Simpang Renggam Johor. Tapi Ibu i orang Melaka. U r the best mummy in the whole world! i swear! Sangat penyayang walaupun dia tak tunjuk directly. Dia tunjuk melalui cara yang kadang-kadang kita rasa biasa. But still dia ibu terbaik untuk aku! I love u IBU!

3. Sepet
Lelaki bermata sepet yang berjaya curi hati sy ni dilahirkan pada 16/01/1985. Lelaki ini sangat baik. Lelaki ini dh curi hati sy selama 7 tahun Dia simpan dlm poket hari-hari dan bawa kemana saja dia pergi. Sangat penyabar dan penyayang orangnya. Abang yang baik dan anak yang sgt setia pada mak dia. Aku sangat kagum dengan kekuatan yang dia ada tuk protect auntie and adik. Dear heart... if one day, u choose me as ur wife... i hope, i can be strong as u do.. and be protector to our lov, our family and maybe our child (Insya Allah). Harap 2011 ni, akan bagi kita lebih kebahagian. Bersyukur sangat kerana dlm byk2 perempuan didunia ni.. u choose me as ur Heart.. thanx lover.

4. My self
Aku, dilahirkan pada 27/01/2010. Aku sangat degil So., untuk itu aku berazam tuk jadi hamba yang baik kepada Tuhannya. Anak yang taat kepada Ibu Bapanya. Pecinta yang setia kepada kekasihnya. Ececeehhh... ayat tak tahan. Tapi itu yang aku harapkan. Insya Allah.

So.. anda ada keluarga yg lahir on Januari?? Selamat Hari Jadi untuk mereka dari aku. If kawen pasni.. blh la celebrate bufday berempat. Awesome!

2 comments:

Aisyalicious said...

wau.. banyaknye bulan januari.
takpe akksya tambah lagi. Kaksya bulan july ;p

ha ha ha.. jom jimba!

~IekaZakaria~ said...

kak sya..
best woooo org ika syg.. ibu, ayah & sepet bufday bulan satu (hakikatnya... kopak.. tapi sy happy)...
bulan july... same ngan mak sepetkan?? weeeee...
jom jimba.. jimba!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers