Pages

Followers

18.10.10

Thanks eJKM team

Ini cerita bilik training. Bilik training messy minggu lepas. Ada training yang dilaksanakan. Sebagai Training Coordinator, aku perlu memastikan keselesaan customer aku. Kelengkapan mesti cukup. Makanan kena ikut requirement diorang. Kalau nak yang mahal, yang mahal la aku amik, walaupun servicenya macam haram. Sakit jiwa ok. Len kali aku pikir sepuluh kali nak order kat caterer tu.

Ok, berbalik kat bilik training yang kini ownernya adalah Training Unit. So, sapa-sapa yang nak masuk bilik tu kena la mintak izin empunya Unit. hahah.... BOS aku ok. Baru aku leh bukak pintu bilik tu. So, since seminggu tu team eJKm pakai bilik tu, aku bagi kelonggaran kat diorg tu guna semua kelengkapan yang ada, dengan syarat, kemas balik ye kwn2.

Nway, sangat senang ngan kwn2 aku yang dah aku kenal sejak kami sama-sama join Project EJKM ni. Diorg sgt senang bertolak ansur. Thanks kwn2. So, dengan kerjasama diorg yang sangat ringan tulang,bilik training jadi kemas dan teratur semula. Thanks again kawan2. Kerjasama korang amat aku hargai. Kalau ada awards, confirm korang dapat punya. Awards Team paling sporting & bagi kerjasama paling cepat.

P/S: len kali aku bg lagi korang guna bilik tu ok. Peace!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers