Pages

Followers

24.10.10

Owh! Nightmare & Room





Owh! hope it just a nightmare..

 but if is not??

Last nite i had a nightmare, til' i woke up and cried. I'm not ready yet to lose him. It is true. I am not ready yet in any circumstances. I really hope that was just a nightmare (ujian sbb nak bertunang). My heart is beating so fast rite now. He just called me to calm me. (that's what soulmate always do). Thanks dearie for always care bout me. 

Actually, bukan mimpi hantu pun. Tapi mimpi Dearie mum tak suka me. Haishhh... takkan kot. His mum have an angel heart as i known, so.. takkan la mak dia boleh sound me like that yang dia tak suka me. (little devil try to scare me). So, since me rasa tak happy, i left a message for soulmate to call me back. Nasib soulmate is always understand bout my feelings. Since soulmate dh call me pun story kat dia. Then he said... "It was just a nightmare sayang. Don't worry everything gonna be fine. U just feel nervous sbb lagi sebulan je kan.. just relax ok.". Me just said, "Ok, Ill be okay.. thanx for care hubby". Dan seperti biasa, dia akan berjaya buat me feel better.

So, after chat with dearie via phone, Me pun on laptop then check office email. Im so surprise sbb,  I got email from someone ni. Actually dia hantar kat my Boss and cc to me. Well, confirm la my Boss will ask me about it later. Aduyai, hal kecik je kot. U nak cc email smp ke Boss besar. I've already asked u kalau-kalau ada apa yang i blh tlg. then u said its ok kami blh settle sendiri. haishhh... now, u sent an email lak. tu la manusia ni. Never satisfied with other. Hope, after this i jadi lebih alert la.. especially kalo nk arrange training for that department. Me rasa, inilah hikmah dari nightmare tu kot. 

Susah gak jadi Training Coordinator ni. Semua pun nak kena alert. Even, benda kecik pun orang akan try to attack u, walaupun bukan salah u. (Hello u all ingat as training coordinator, i tak de kije lain ke just nak kemas-kemas bilik training??) come on la... give and take la.. kitakan 1 opis. Nanti, u all nak guna bilik tu pun nak kena gak mintak kerjasama i kan?? so, tolak ansur la sikit. (life always unfair).

Oleh itu ,mulai saat ni, i akan pastikan pasni team or dept. u all tak blh attack i. I keep this in my mind. Kadang-kadang yang disangka baik ni, blh jadi lawan. eventhough anda tak tau pun apa salah anda kat dia.Sekian.

P/S: musuh dalam selimut lagi bahaya dr musuh yang kita nampak.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers