Pages

Followers

18.10.10

CSR = Customers Satisfaction Report

haishhh.. itu keluhan aku. Dah lama aku tinggalkan buku-buku masa aku belajar dulu. Buku research apetah lagi.
Lama dulu. Dekat 4 tahun dh. huhu.. nk kena bukak balik ke?? S*** la. Buku pun ntah mana aku letak.. haishhh... (jangan merungut ieka..).

Ape la bengap sangat aku skunk ni?? sampai nak buat ayat yang simpl-simple pun aku tak mampu. Mana pergi bija pandai aku dulu?? Mana pergi ayat-ayat english aku dulu?? Dulu, setakat 3 4 muka tu, lancar je englishnya. Sekarang??? bukan setakt 3 4 muka surat.. 1 ayat pun belum tentu blh. Damn!

Macamana ni? Aku mula la risau ni. Haishhh... susah aku mcm ni. Owh! english tlglah ok balik. Aku susah mcm ni. Mana pergi confident level aku ni?? Kalau dengar kena wat apa-apa dlm english, aku dh mengelabah. hiashhh.. sekali lagi. Terukkan aku skunk?? Sindrom english ke laut namanya.

Ok, aku memang sgt kecewa dengan diri aku. Sebab susah-susah aku belajar english dr aku 0 hingga bolehlah diguna pakai dan paham bila org berkias-kias.. skunk hampeh! Aku stress ok. Lagi-lagi nak wat CSR ni dalam english. Memang aku sgt la stress. Mcmana ni?? haishhh...

Si bijak pandai yang bertapa dalam otak, silalah keluar. Aku perlu pertolongan kau.

P/S: Ya Allah, I need ur assistance. Amin.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers