Pages

Followers

14.10.10

Owh! Kerja

Khamis.
Hari yang BiZi dengan task.
Tapi aku perlu +ve. Tak boleh -ve.
Nanti suara kecil akan  mula berbisik.
S***.
Jangan mencarot. Bertapis.
Serabot create borang.
Huishh.. kreativiti datanglah.
Ayat english yang makin hampeh.
Perlu Si Oxford sebagai Guru.
*fikir*.

Aku sangat rindu cintahati.
Semalam dh jmp. Apa lagi.
Entah. Hormon miang terlebih minggu ni.
Hari-hari jmp pun aku sanggup.
Ala.. angan-angan sila pergi. Aku banyak task nk disiapkan ni.

Otak jammed. Aku mula mengarot.
Mane pergi sang bijak pandai yang bertapa dalam otak aku ni.
Hilang. Letih mungkin. Berfikir ayat FORMAL dalam english.
Dah bersarang aku tinggalkan. Tiba-tiba nak kena buka semula.
Jammed terus. Tak mampu aku lagi.

Aku mengantuk. Nasib YM hidup.
Rehat sekejap *lama mungkin*
YM opismate. Usha line.
Galak sunguh aku menaip.
Baik. Kalau boleh tidur indahnya.
tapi.... KALAU.
aku ulang KALAU.. haishh

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers