Pages

Followers

28.11.10

Update dan Buang

Morning Peeps!

Pepagi ni tetiba jek aku ada semangat nak menulisdengan jayanya. Semangat nak menulis dan update Blog ni membuak-buak lak. Actually banyak yang aku nak kongsi. Tapi.. biar aku mulakan dengan isu buang dan membuang. Hah! korang jangan pikir lain pulak ye.. Babap nanti.

Sebenarnya, aku duk belek-belek la blog aku ni. Nak kata best, memang tak la kan? Tapi aku tak kisah sbb blog aku ni cuma tempat aku release tension and tempat aku menjadi awek psiko bila aku tak puas hati atau gembira tak pasal-pasal untuk aku simpan sebagai memori. Almaklumlah, memory otak aku ni kureng sikit... (nyanyuk mcm nenek tua dah). So, nak di jadikan cerita aku pun go through la satu demi satu post yang aku dah buat. Dan..... akhirnya, aku telah mengambil keputusan... dengan menghapuskan post-post yang....tak best dan berunsur terlalu peribadi. (pasni cerita adalh berunsur diri sendiri dan keliling aku). Abis semua post yang ada en.Soulmate sebelum ni aku delete. Eh! bukan kami dah putus.... bukan.. cuma, aku tak nak exposed dia lagi.... hahahha... cian dia. Glamer tak pasal-pasal!... heheheheh... Sorry Heart!

So, bile dah aku buang apa yang patut, aku rasa lega. Jadi sekarang aku hanya akan bercerita tentang isu-isu yang aku suka dan buat dan segala-galanya hanya aku dan keliling aku. (bukan soulmate pun keliling aku?..). Takde unsur peribadi dan chenta sepenuh hati (Aku takut ngan diri aku ni.. sbb syg sgt kot kat dia.. kalo dia tinggal aku.. haishhh! confirm aku frust menonggeng!). Tapi nanti orang kata aku poyo! hahahah ada aku pedulik?? biarlah. mulut orangkan?? kalau nak tutup pun, sok2 terbukak gak. Jadi abaikan.

So, akan aku update blog ni dengan sumber2 yang lebih baik dari sekarang. Gambar pun perlu aku pastikan ianya hak milik blog ini. Titlenya akan aku kekalkan sebagai ~IekaZakaria: Blur Itu Cute~ (Aku tau aku cute.. wpun xde orang nak puji.. teeehhheeee).

Jadi nanti aku update lagi ye. Aku nak pergi cari bahan ilmiah jap. Nak tambah ilmu kat Otak aku yang dh bedal bebal ni. Daa...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers