Pages

Followers

27.11.10

cuba dan test

hallooo.. halloo.. halloo.. guys & girls....

Sudah breakfast ke? Aku belum lagi.. jap lagi kot. Sebenarnya aku nak share something la dengan korang. Itu pun kalo ada yang sudi membaca. hehehhe...Semalam, aku MC.. demam.. so aku cuma kerja dari umah.. uruskan tentang next training.. Well, aku kan Training Coordinator.. So, kije aku tgk date.. arrange ape yang patut.. buat material dan ada la kije lain sikit2... Ada sesetengah orang ingat training coordinator ni takde kije kalo takde training. Haaa.. had ni aku marah toi la... angpa tau dak, walaupun takdak training.. kija aku yang ada...tuuuuuuuuuuuuuuuu dia.. banyak aih... angpa ingat bos aku tak bagi ija ka?? simply say ja kan.. meh doq tempat aku.. baru ang tau.. Baru-baru ni aku dapat material baru untuk di *convert* menjadi slide... 3 material dan muka suratnya sebanyak 470.... training cuma lagi 2 minggu jek.... Gila x?? orang yang bagi aku tu yang gila!. hahahhaha 470 x 3 tak ke dekat 1k lebih?? macam ni aku confirm bukan setakat demam.... koma terus aku nanti. (ape daaa.... aku nak cerita benda lain... ok stop hal kije kat sini.)

Sebenarnya aku nak story pasal something yang aku test semlam. Memandangkan aku keluar ke klinik semalam, aku pun singgahla ke One Utama (bukan main jauh lagi kau merayapkan?) pastu... masuk Guardian (kedai Heaven tuk beli barangan peribadi) aku duk cari-cari barang. Mr. Soulmate lak cari apa ntah. So, tiba-tiba aku stuck depan rak Silky Girl, dalam hati nak beli make up (berangan lebih ni...) so.. nak dijadikan cerita.. Aku pun belek punya belek dengar la pulak opinion Nyonya Amoi Silky Girl tu story pasal product tu.. dan aku tak sedar aku amik semua yang Nyonya Amoi tu promote.. sampai Soulmate geleng kepala.. dan soalan dia pada aku,
Solumate: By nak watpe byk2 ni? t bukan by pakai pun. tak yah la.
Aku: By pakai. By nak cuba. Boleh kan? t ka umah by test la dulu.
soulmate: ikutlah.. dah g byr..
aku: Duit... hehehehhehehe
*Soulmate cubit aku.. sakit wooo*

So, seperti yang aku bgtau soulmate aku akan test dulu. Aku pun tonyoh la barang-barang aku beli tu.
dan hasilnya... aku pun xtau ok ke tak. hahahha kata soulmate ok la.. better than aku tak pakai make up.


Muka aku tak make up..
memang la macam... heheh

ni lepas make up.
mcm same jek.. hampeh!

so.. ape pendapat korang?? kena detailkan kat mane lagi ya?? tolong.. tolong! tq.

P/S: mana nak cari tutorial make up yang best?

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers