Pages

Followers

11.11.10

Kuat

Hey all... kali ni aku nak membebel pasal KUAT. Haa.... jangan nak pikir bukan-bukan k... babap t. (weeee). Maksud KUAT untuk post ni adalah.. kuat dari segi mental. Hurmmm.. mcm yang semua sedia maklum, aku kan sejak akhir-akhir ni dibuli dan diperlekehkan oleh hamba Allah yang sangat jeles ngan Cik Senget ni. (hahah.. ngan bdk senget mcm aku pun ada org jealous.. ape daa... bukan dapat untung pun). Okay berbalik semula kat cerita aku pasal kuat. So, lately ni aku dah kumpulkan segala tenaga zahir dan batin untuk menghadap hamba Allah ni dan Alhamdulillah babe.... aku berjaya menjadi KUAT. aku dah tak peduli apa dia kata. Aku buat kije aku ikut CARA AKU. Maksud aku bukan langsung xde rujukan atau dalil... Aku masih ada ketua untuk rujukan. BUKAN KERTUA ok... hehehhe.... dan aku rasa lebih lega skunk. Die jangan senang-senang nak buli aku okay.
So, sebenarnya apa itu KUAT?? Kuat tu kalo tgk fizikalnya kenalah orang berbadan besar. Sasa. (dulu aku badan besar.. tapi tak kuat pun... kuat nangis adalah ... hehehhehe). Tapi kalo dari segi mentalnya, orang Kuat ni... orang yang hati batu. Tak lut kalo orang cakap apa pun. Kalo di rasa dia betul, mampos.. memang dia tak kan mengalah. Tak kan NANGIS sebab dia tahu dia betul (Aku dah belajar jadi mcm tu skunk.. wahahah). So, bagilah RAKSASA besar mana pun, kalo dia kata dia tak salah, memamng dia tak ganjak dari   keputusan tu. So, jom sama-sama kita jadi kuat. Baru orang tak buli. (tapi, kalo kuat sangat pun.. tak baik tuk kesihatan).
So, berbalik kepada cerita aku. Memandangkan aku dah kuat SIKIT. Aku pun apa lagi.... Aku buat semua ikut cara aku. Ha.... aku nak buat sijil aku siap bgtau hamba Allah tu... aku dah confirmkan nama tu ngan CUSTOMER. siap aku cc kat bos aku dan bos besar aku. Lantak pasni dia nak cakap apa pun... aku malas layan. Aku KUAT sudah.

Sekian.

P/S: dah kuat sekarang sbb selalu makan biskut tiger KUAT. good.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers