Pages

Followers

1.11.11

Salah Perhitungan.. Boleh?

Assalamualaikum . Hello Peeps!

Hari ni aku rasa nak jerit-jerit je. Ahahah. Bukan sebab marahkan orang lain. Tapi marahkan diri sendiri. Aduyai, macamana aku boleh silap perhitungan ni?. Cuai. Cuai. Maknanya, bulan ni memang aku akan sengkek giler. Huagrrrgggghhh... Tu la sape suroh tak check dulu. Damn!

So, memandangkan aku akan sengkek bulan ni dan bakal berduit hujung bulan November nanti, so aku perlu atur ringgit-ringgit yang tinggal dalam akaun dengan bijak Ahahahah. Nak pinjam AH LONG takot kang kena simbah cat. Teettttt.

So, bulan ni tak boleh la nak g berjimba-jimba dengan Sepet. Sepet tunggu ujung bulan nantilah, kita kasi setel hal-hal yang lain okeh. Sorry, I salah hitung la dear. Blame on me.

Okbai.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers