Pages

Followers

16.11.11

Alhamdulillah

Assalamualaikum.

Okay lately ni aku tahu aku banyak update blog ni. ehehehe. Bukan pe banyak benda nk bagitahu. Ahahah. Macam menarik sangat je cerita ko kan ieka?. Tak kisahlah menarik tak, aku nak update gak. Okay ceritanya macam ni, bulan ni, aku memang kategori orang-orang miskin di Malaysia. Ahaha sebab apa? Sebab kalau korangnak tahu, dalam wallet aku cuma tinggal tiga ringgit jek. Dalam akaun pun tak ada duit. Korang bayangkan arini baru 16 November 2011. Belum pun cukup bulan. Aku ada lima belas hari lagi untuk ulang-alik ke opis, makan, itu ini sementara nak tunggu gaji akan datang. Ahahah dahsyatkan?

So nak dijadikan cerita, semalam aku dapat MC sebab tekanan darah rendah. So, doktor bagi MC sehari la suruh berehat. Tapi tak berehat pun. Aku duk kemas umah, memasak then tengah hari aku ke rumah mak ngah aku sebab nak tolong apa-apa yang patut sebab cousin aku nak kahwin Sabtu ni. Congratz Kak ngah in advanced!. Okeh, back to real story, duk ngah lepak-lepak cerita pasal duit kutu turn sapa bulan ni. Rupa-rupanya turn aku. Ngeh..ngeh..ngeh.. Alhamdulillah. Masa tu aku rasa nak sujud syukur. Ya Allah, terima kasih banyak-banayak sebab tolong hamba-MU yang betul-betul tengah sesak ni. Alhamdulillah.



So, bila dah dapat, aku pun duk la buat bajet. Almaklumlah, duit kutu tu adalah salah satu cara untuk aku kumpul duit. Then nak kawen ni kan banyak duit nak pakai. So, aku dah kira itu, kira ini. Adalah tinggal sikit tuk aku belanja sampai ujung bulan ni. Alhamdulillah.

So, minggu depan bolehlah pergi amik baju. Yahoo. Sekian.Okbai.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers