Pages

Followers

1.11.11

Nak Promote!

Assalamualaikum.

Mari.. Mari.... Aku nak wat promosi ni.. mari.. mari.... dekat sini. Sini kawan-kawan. Kita tengok apa ada.

Apa aku nak promote?
Hari ni aku nak promote cupcakes dan cakes. 

Dari kedai mana?? 
Kedai ekskulif   Miss Aisyalicious . 

Memang banyak decoration yang cantik-cantik dan korang akan puas hati punya aku gerenti. Kek e-day aku tempoh ari pun Miss Aisyalicious ni jugak yang buatkan. Kek catik & rase sgt superb!

Jom kite tgk gambar-gambar kek yang cantik yang boleh mengugat iman korang. Owh, anyway, aku amik pict ni dari FB Miss  Aisyalicious. Sorry sis, pinjam ye for promote your delicious cupcakes & cakes. Enjoy guys!

Red Velvet Cake - Yummy!

Fancy Cake for Boys!

Fancy Cake for Boys!

I got this on my e-Day! Sedap sgt okeh!
Recommended!

My e-Day Cake... Coklat kat dalam.
Cantik! Sedap. Thanks Kak Sya.

Kalau U'olls nak wat event pun boleh booked Miss Aisyalicious
Mereka pun boleh uruskan event. Event Planner

Cupcakes for Twtup Kaseh. Cantik!

Rainbow Cheese Cakes!

So, apa tunggu lagi. Mari dapatkan cupcakes or cakes kesukaan anda semua. Macam-macam flavour ada.
Untuk maklumat lanjut, korang boleh klik link Lovely Cupcakes & Cakes By Miss Aisyalicious.

Okbai.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers