Pages

Followers

4.8.11

Hey! Gf

Hai semua. Salam Ramadhan. Hari ni merupakan hari keempat kita berpuasa. Alhamdulillah, Allah masih berikan peluang untuk kita semua berpuasa dan beramal. Yang penting pada bulan ni, kita sama-sama boleh tebus dosa sebanyak mungkin dan di bulan ni jugak, kita boleh sama-sama muhasabah diri. Okay, pagi tadi korang sahur makan apa? Aku macam biasalahkan, Herbalife shake, Fitnesse conflakes daripada Nestle dan 1 litre tea mix. Untuk pengetahuan korang, tea mix daripadaHerbalife ni sangat berguna tau. Banyak manfaatnya. Salah satunya adalah mencergaskan otak dan memberi tenaga pada sistem badan. So kurang sikitlah mengantuk kalau kite minum tea mix ni masa sahur di bulan puasa ni. Selain tu juga, tea mix ni membantu membuang angin dan toksin dalam badan. Al-maklumlah, bulan-bulan puasa nilah time tuk kita bersihkan sitem dalaman badan kita selain daripada membersihkan dosa yang ada. (asal aku tulis macam doktor motivasi lak? erk..). anyway, pasal tea mix, nanti aku sambung lagi okay. Actually entry kali ni nak cerita pasal salah seorang Gf aku ni. (Gf tu dalam bahasa melayunya kawan perempuan.. Im not lesbo okay!).

Nak dijadikan cerita, Gf aku ni selalu je la kan kena diperkotak-katikkan oleh manusia sorang yang selalu rasa diri dia perfect (huh! hey man.. please talk to da hand la). So, Gf aku ni selalu rasa down sikit tiap kali makhluk Tuhan yang tak sexy langsung tu duk kutuk dia. Seperti biasa la, aku ni nakal sikit setiap kali mahkluk Tuhan ni duk perkotak-katikkan Gf aku ni, aku mesti akan ajar Gf aku ni menjawab. Bukan apa, aku tak sukalah tgk dia duk buli adik aku yang sorang ni. (hey ko ingat ko sapa?? huh!)

So, untuk dipendekkan cerita ni, aku nak suro Gf aku ni, dengar lagu ni (lirik je mampu mak kasi noq.. nak dengar ko dowload sendir ek). Biar dia rasa yang sebenarnya, dia adalah yang terbaik untuk Bf dia. Yelah, manalah Gf aku ni tak sedih, si makhluk Tuhan yang tak sexy ni selalu kata itu ini, begitu begini pasal Gf aku ni. Yang tak boleh tahan tu, suka kecik-kecikkan Gf aku ni, walaupun Bf kepada Gf aku ni rasa Gf dia dah memang superbb.... best! So untuk Gf aku tu sila baca nota kak bawah (surat chenta dari kakak kepada adiknya)

Dear Gf,
Whatever yang Mahkluk Tuhan tak sexy tu cakap pada you, please ignore ya dik. Kamu seorang yang baik. Kamu juga bijak. Biar apa pun Makhluk Tuhan tak Sexy tu cakap cuba fight balik sebab kami tak mahu lihat kamu sedih sebab dia. Dan sekiranya dia cuba memperkecil-kecilkan kamu pasal Bf kamu, ketahuilah bahawa Bf kamu si A tu selama ni terima kamu seadanya. Dia selalu ada bila kamu perlukan kawan, kekasih, abang dan jugak pendengar setia. Anyway, rupa bukan ukuran yang penting hati. Dia kutuk kita gemuk hakikatnya dia pun badan pun lebih dari kita walaupun hakikatnya dia selalu kata kat kita yang cutting dia adalh cutting MODEL. (masuk bakul angkat sendiri).


Dear Gf,
Mungkin kita baru sahaja berkenalan (tak sampai setahun) tapi, percayalah I tak suka tengok you kena buli dengan Makhluk Tuhan tak sexy tu. I tak suka bila you sedih, you down sebabkan dia. Hey, if that person try to make you feel down again, Please... and please.... dearie Gf please fight for your right. It doesn't matter how difficult or hard you try to "punch" her face back. But at least you try dear dan biar dia tahu yang you bukanlah orang yang mudah diperkotak-katikkan. 


If you feel down. silalah dengar lagu ni. According to you. Dan you akan rasa okay nanti. Okay?


According to You- Oranthi.

According to you, 
I'm stupid, I'm useless, I can't do anything right. 
According to you, 
I'm difficult, hard to please, forever changing my mind. 
I'm a mess in a dress, 
Can't show up on time even if it would save my life. 
According to you, according to you. 

But according to him, 
I'm beautiful, incredible, he can't get me out of his head. 
According to him, 
I'm funny, irresistable, everything he ever wanted. 
Everything is opposite, I don't feel like stopping it. 
Baby, tell me what I've got to lose? 
He's into me for everything I'm not, according to you. 

According to you, 
I'm boring, I'm moody, and you can't take me anyplace. 
According to you, 
I suck at telling jokes 'cause I always give it away. 
I'm a girl with the worst attention span 
And you're the boy who puts up with that, 
According to you, according to you. 

But according to him, 
I'm beautiful, incredible, he can't get me out of his head. 
According to him, 
I'm funny, irresistable, everything he ever wanted. 
Everything is opposite, I don't feel like stopping it. 
Baby, tell me what i've got to lose? 
He's into me for everything i'm not, according to you.

I need to feel appreciated, that I'm not hated. Oh, no. 
Why can't you see me through his eyes? 
It's too bad you're making me decide.

But according to me, 
You're stupid, you're useless, you can't do anything right. 

But according to him, 
I'm beautiful, incredible, he can't get me out of his head. 
According to him, 
I'm funny, irresistable, everything he ever wanted. 
Everything is opposite, I don't feel like stopping it. 
Baby, tell me what I've got to lose? 
He's into me for everything I'm not, according to you.

Yeah, yeah, according to you. 
Yeah, yeah! 
According to you, 
I'm stupid, I'm useless, I can't do anything right.

Your Sincerely,
Me

Dan untuk Bf kepada Gf aku tu. Babe, I tahu you memang selalu ada dengan cik Gf. Please ya, sentiasa jadi telinga yang baik sampai bila-bila. okay?.

So, sampai sini sahaja, mintak maaf kalau ada salah silap. Selamat berjuang.

Sekian.


No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers