Pages

Followers

8.2.11

A New Day For A New Chapter

Ye aku dh di"booked" orang. Dan aku bersyukur dengan apa yang dah Allah anugerahkan kepada aku. Alhamdulillah, after Seven amazing years we spend together as a friend... One wonderful year as a couple... & now, aku telah pun di "ikat" dengan sebentuk cincin. Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar. All my relatives terdekat semua ada. Biarpun majlis kami kecil sahaja, tapi... aku rasa itulah majlis terindah! Yes.. semua pun akan kata begitukan untuk majlis mereka.. but still aku rasa, majlis aku ni Indah. Hubungan kami direstui dua-dua belah pihak. Alhamdulillah.

Dear Muhammad Hafiz Md. Sharit,
Thanx for choosing me as ur future wife. Kamu anugerah Tuhan yang tak ternilai untuk saya. Terima kasih untuk tahun-tahun indah yang kita lalui. Susah senang, Gembira sedih, Gelak tangis yang kita kongsi bersama. Selama 7 tahun kamu jadi telinga yang paling baik untuk saya. Mendengar bebelan saya, tangisan saya, rungutan saya, keluhan saya dan cita-cita saya. Hope lepas ni, kamu akan terus jadi telinga saya yang paling setia, kekasey saya yang paling mengagumkan dan kawan saya yang paling akrab. Semoga segala rancangan kita akan dipermudahkan oleh-NYA. Owh! terima kasih untuk rasa chenta yang kamu wujudkan dalam diri saya. U r very wonderful person, and i'll never had enough to get to know u more and more. Thanx Heart!
*tulis surat chenta sikit..ko poyokan IEKA??*

Owh, aku pun nak say thanx to beberapa orang yang banyak support our relationship ni. Turun bangun relationship ni, sampai both of us jadi mcm sekarang. Sapekah insan2 bertuah tu?? jeng-jeng....

1. Ibu & Ayah: Terima Kasih untuk restu yang diberi. Insya Allah adik akan belajar menjadi Isteri yang baik selepas nikah t. I will always be the BABY GURL for both of u.. Luv Ya!
2. Mak Hafiz: Thanx auntie for accept me. Insya Allah saya akan belajar jadi menantu & Isteri yang baik.
3. Sedara Mara: Owh!! terima kasih MD'S & Othman's Families. Tak terkata. Tak terluah rasa terima kasih tuk semuanya.
4. Sedara Mara Hafiz: Terima Kasih Untuk terima saya. Saya akan jaga Hafiz baik2.. Insya Allah.
5. Kak Sya: Kakak!!!!!! Thank u so much.... u had done a lot for us. Thanx for the advice, thanx for the love that u bring for me... thanx for being such a good lsitener. Owh! nak senaraikan terlalu banyak yang kakak tlg. heart u damnly!
6. Intan: Thanx adik for accepting me. Rasa dah macam adik Kak Ieka sendiri bila kita banyak share secret. Hey!! kamu cantik okay!! 
7. Ayu: Thanx yayang for everything. U make me strong masa Tsunami landa this relationship! Now... here we are. Damnly happy. Insya Allah it will be happy til' the end.
8. Ieja: Heart thanx sayang for be a gud listener for me. Kamu memang kawan terhebat zaman kolej sy til' now.
9. Amin: Bro!! tanpa kamu.. this relationship tak kan pernah berlaku. Thanx sebab kenalkan aku pada dia. Seriously, he's a gud man babe!! Kamu kwn yang paling baik!! Walaupun kita dh jarang contact.. tapi kami takkan lupa yang ko punca kami kenal. tahnx ya!
10. Terima kasih tuk semua yang pernah mendoakan hubungan ini.Heart anda semua!
Insya Allah jika tiada aral Disember ni kami akan diijab kabulkan. So, sekarang aku rasa dah macam fairy tale. masih dalam mode terkejut cox, kami pernah percaya yang kami dah takde jodoh 1 ketika dulu. Tapu sapa kita untuk menidakkannya, Allah lebih tahu apa yang terbaik. Dan "DIA KATA AKULAH SAYANGNYA... DIA KATA AKU SEPARUH JIWANYA... DIA KATA ITULAH UNTUKKU.. INILAH YANG KUTERIMA..." *lagu Ruffedge pinjam sat*.

Okaylah... t i update wif pict yang kakak amikkan untuk pre-wed kami. Suka sangat semua pict tu.. ;)

P/S: Owh! Kursu Kawen!

 

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers