Pages

Followers

2.7.11

Hari Ke-12 (Weight Lose Contest)

Hello kawan...kawan *ade ke*....

Arini aku nk update pasal Weight Lose Contest yang aku join 2 minggu lepas. Jika diikutkan, arini merupakan hari yang ke 14 aku join contest ni, bermakna.. ada lagi 46 hari lagi tuk aku keep slim.. hehehhe...

Okay, baru-baru ni *12 hari yang lepas, aku ada amik gambar sebelum dan selepas aku join cotest*... Alhamdullilah ad yang dh nampak perubahan pada aku. So malas nak cerita banyak.. meh la layan pict dibawah... macam tak percaya jek :P




Gambar-gambar diatas adalah testimoni aku sebagai peserta Elken. Dan pict kat bawah ni adalah gambar penurunan berat kawan aku si Syasya yang telah trun sebanyak 3 KG dlam masa 3 minggu. Bestkan??


So, kalau korang nak tahu ape rahsia kami... Bolehlah tinggalkan comment atau emailkan soalan korang ke sitizulaikhazakaria@yahoo.com 

P/S: Cangkok ketiga pun macam dah longgar.. kena anta balik ni. *wink*

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers