Pages

Followers

28.6.11

Kisah Syasya dan Sesi Kurus

Hai.... Arini aku nak cerita dengan korang pasal contest aku dan kawan aku si Syasya join. Yerp.. yerp.. kami sama-sama join ini contest. Bukan sahaja sebab nak kurus dan cantik. Malah kalau korang nak tahu.. boleh buat duit. Mana taknya, bayangkan , setiap satu KG yang turun korang akan dihadiahkan dengan RM 300... hahha lumayan bukan?? hehhe.. tapi syaratnya, korang kena turun sekurang-kurangnya 5 kg. Mungkin ada yang dia diantara korang yang tak yakin dengan cerita ni. Tapi percayalah, ini bukan main-main. Kami dah pun berjumpa dengan wanita cantik bernama kak Coddy, yang dah berjaya menurukan berat badannya secara sihat dan cantik dengan hanya kurang dari setahun. Kulit jadi cantik dan badan jadi daaaaboooom!

Okay, ini adalah kawan aku syasya beserta jsim berat badannya sebelum dia sertai contest ini 2 minggu yang lepas:

Sebelum

Berat: 62.8 kg
BMI: 24.5 (hampir obesiti)
Ukur lilit pinggang 81 cm
Ukur lilit pinggul: 104 cm
Kadar metabolisme:1282
Lemak dalam badan: 37.6%
Lemak luaran: 5.5%
berat rangka: 23.0
Umur dalam badan: 41

So, itulah details pasal Syasya sebelum dia join contest ini. Dan selepas dua minggu aku ada berhubung dengan Syasya dan Alhamdulillah, beratnya dah turun 2kg. Sekejap je kan?? Tanpa perlu diet yang ketat, dia masih boleh menurunkan berat badannya. So, mari kita berdoa dan sama-sama nantikan kemunculan Syasya selepas contest ini berakhir bulan Ogos nanti. tungggggguuuuu.....

P/S: Lepas ini ada lagi cerita peserta yang lain pula. Tunggguuuuu...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers