Pages

Followers

28.7.11

Harimau Malaya..... Aummmmm!!


Inilah Barisan Kita... Yang Ikhlas Berjuang.. 
Siap Sedia Berkorban.. Untuk Ibu Pertiwi



Hari ni aku mulakan blog ni dengan semangat juang seorang pahlawan. Eceh.. ceh.. ceh... ayat biar kasi poyo sikit. Actually aku nak bagi semangat la kat team HARIMAU MALAYA kita *wink*. Yelah sana sini aku tengok & dengar orang duk bagi harapan dan semangat pada diorang. Aku pun tak nak la ketinggalankan *dengan harapan agar APEK main hari ini*. Dah la aku kat JB sekarang. Keciwa tau tak dapat g stadium sama-sama memeriahkan Bukit Jalil tu. Mr.Sepet plak akan pergi tengok dengan kwn-kwn dia *menciklah*.

Well, apa-apa pun, kepada skuad bola sepak Malaysia, semoga berjaya aku ucapkan. Aku harap korang boleh menghraumkan nama negara. Dah lama sangat weh kita tunggu tuk join Piala Dunia. So, harapan kami rakyat Malaysia agar korang buktikan yang Malaysia pun mampu jadi saingan dunia.

So, to Apek, Aidil Zafuan, Safie Sali, Sharul, Syafiq (walaupun dpt Kad Merah), dan semua ahli skuad bola sepak, guys.. u all je harapan Malaysia untuk harumkan dan membuktikan bahawa Malaysia punya Football team ni ada Ummmmpphhh!! Go tiger! go!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers