Pages

Followers

6.3.11

Day 3: Mari Kurus

Hello adik2 akak.... hehehhe
Thanks for drop by. Arini Mak nak sambung story morry pasal rutin dan aktiviti menguruskan badan okay. Musti ramai nk tahukan, awatlah aku ni nk sangat kuruih kan?? First, of course la sbb Mak nk *berlaki  kahwin tak lame lagi. Haruslah kena fitkan badan yang sebu ni. Lagi satu sebab, kaki aku ni ha, dh tak larat nk tampun berat yang berkilo-kilo ni.... (masalah betul kalo kita gemuk ni.. lagi-lagi kalo bentuk badan kite bni cutting buah EPAL... tahu macamana bentuknya??.... bahu bidang, paras kaki agak kecik... itu le die.... sebab tu kena kurus... baru cantik & cergas... heheh.)



Okay y mak lambat update blog  ni?? hahah. Untuk pengetahuan u olls yg cantik-cantik kat luar sana.. yg menunggu updated (ada ke??) dr aku.. sebenarnya, honestly speaking... 2 3 hari ni aku tak diet.. sbb apa???? hahaha. Sebab aku byk majlis. Rabu aku tak diet sbb dari pagi aku tak mkn, then mlm aku belasah mkn KUEY TEOW GORENG ALA THAI... pas mkn... apa lagi jadi balak liat la kan... TIDO!! xde exercise pun. Khamis pulak, aku ada INNO Day kat Putrajaya, ye... aku mkn dengan cemerlang. Lepas 1, demi 1 kek aku sumbat dlm perut, dan mlm pulak En. Sepet bwk aku g mkn kat Kenny's Rogers.. (Kebetulan, aku kat Putrajaya so.. En. Sepet amik aku sbb dh dekat ngan site dia). Jumaat, aku cuti.. heheheh. So Ibu nk mkn KFC, aku pun bedal KFC. hahahahah tapi kali ni aku tak tido terus.. aku bantai Zumba Dance sejam okay! Semalam (Sabtu) pulak.... My Aunt wat celebration Bufday tuk anak die. (Aku memang suka majlis mkn-mkn ni)... makan dan makan lagi. Mlm aku still wat Zumba Dance.

*kita kena nikmati makanan*
Thanx pak Google untuk gambar yg Vouge ni


So, arini lah (Ahad) baru aku dapat diet balik. Jam kat Blacky aku ni baru pukul 12.44tgh hari. Nk Zumba Dance mcm awal sgt. heheheh. So, Meh la aku cerita sikit apa aku mkn pagi tadi. Scroll bawah ye dearie.

Breakfast:
1/2 Murtabak harga RM 2. Aku beli kat Pasar pagi tadi.
1/2 cawan nescafe
2 biji kuih kacang * aku suka sangat kuih kacang hijau ni*

Tu je aku amik tuk breakfast. Tak larat nk mkn byk-byk dah. Lately ni aku perasan aku mkn sikit tp berulang-ulang kali. hahahah. Pastu mkn musti berpeluh. haih! Metabolisme dh naik kata orang. Tak tahan panas skunk. (gedik ko kan ieka)

So, itu jek tu arini. tapi...... jap lagi aku nk ber"Zumba-Zumba". Til then. En.Sepetpun dh call. Hahah baru bangun la tu kan. Daaaa luv u olls!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers