Pages

Followers

3.7.12

A big Gift!

Hi....

Korang setuju tak kalau aku katakan, yang rezeki itu datang dari Allah. Kita sebagai manusia tak boleh nak cakap macam-macam. Contohnya aku pernah kena. Ada satu pakcik ni cakap aku mungkin susah nak timang cahaya mata kalau aku tak pergi berurut yang telah membuatkan aku sangat sedih. Nasib aku dengar cakap ibu.



JANGAN PERGI BERURUT. Pakcik tu bukan TUHAN. 
Bukan dia bagi rezeki. ALLAH lebih tahu apa yang terbaik untuk hambanya. 
Kalau ALLAH kata itu bukan rezeki awak... awak gie berurut ke, makan ubat traditional ke,  takkan ada. Yang penting kite kena sentiasa bersangka baik dengan ALLAH.

-ibu-

Sejak itu aku redha dan jalani kehidupan dengan biasa (Cheh! ayat ko kan ieka). Dan pada Dua Julai Dua Ribu Dua Belas, ini hasilnya yang aku dapat... jeng..jeng..jeng...


Alhamdulillah, terang kan? So, next check up Sembilan Julai Dua Ribu Dua Belas aku ade appointment doktor sebenarnya. Aku akan pergi dapatkan pengesahan. Syukur.

2 comments:

HaKU yG CoMeY said...

tahniah!!!!

welcome 2 da club!!!!!
im very..very..very happy 4 u sis!!!
ingat..jaga mkn..
tajam2 x mo..ikan keli pon tajam taw..air gas pon jgn minum...owh..hepinye!!!

~IekaZakaria~ said...

Tq adik for the tips...
Insya Allah, hope semuanya okay. Doakan akak ya. Awak tu jaga diri, sebab lagi beberapa minggu nak jadi mommy... ;)