Pages

Followers

1.12.11

Close Friend.. You Never Walk Alone

Assalamualaikum.


i am so sorry. i'm not pushing you to tell me everything that you think its too personal to you. 
its okay. i know everyone needs their own moment... sometimes.
we are juz human being. so ada masa kita pun akan ada masalah.
itu aku paham.
but, aku terasa sebab takde yang berterus terang beritahu aku, yang kamu ada masalah peribadi.
bila tanya, jawab takde pape.
yes, aku curious.

Well, bila kita rapat macam adik beradik,
both your kakak and adik juz talk together and bila you tanya jawab takde pape.
kita bukan nak tahu urusan peribadi orang,
cuma kita mahu orang tu sentiasa okeh.
Aku wisau bila tengok kamu selalu sedih dan nangis.
Dan aku nangis juga tadi sebab orang tak mahu terus terang, kamu ada masalah.
buat aku tertanya-tanya.
Maaf kerana aku terasa.

Tapi, jangan wisau....
Kamu masih adik kecil sy yang boleh pinjam bahu sy bila kamu perlukan seorang kakak untuk menjadi pendengar dan telinga untuk kamu.
Sy akan selalu ada.
Itu sahaja yang sy nak bagitau.
Sekian.

No comments: