Pages

Followers

17.5.11

Middle May 2011

Kerja semakin hari semakin mencabar.
Dari bidang taip menaip, susun ayat 
Ke bidang yang lebih memerlukan pikiran logik.
Jadual harian makin tunggang langgang
Personal life makin mecabar.
Kadang-kadang mahu je ambil cuti dan pergi tenangkan diri.
Tapi apakan daya.. duit poket bersamaan kosong.

Hari ni cuba menyusun dan merancang semula.
Mana yang pahit letak jauh-jauh ketepi.
Lantak pi apa nak jadi.
Sebab aku pun tak tahu apa punca aku dibuang macam tu jek.
Malas nk pikir panjang-panjang
No such thing.
Whatever!

Jadi aku sudah pun susunkan jadual aku semula
Hopefully this time around aku berjaya.
No more excuses.. and No more nak dengar kata orang.
Hate it.

Harap bermula di Middle May ni aku mampu:-

1. Selesaikan Report at least 1 hari satu.
2. Dapat pelajari dan kumpul Ilmu dengan lebih banyak especially in Pentaho.
*Untuk masa depan*
3. Dapat selesaikan semua barangan hataran, tak termasuk manisan dan kek.
4. Dapat bangun pukul 4 pagi supaya aku dapat exercise sebelum pergi kerja
5. Dapat exercise juga selepas balik kije *jadikan aktiviti harian*
6. Dapat diet semula dan tiada pengambilan nasi.
7. Dapat kuatkan semangat aku untuk tempuh ujian yang Allah bagi.
8. Dapat simpan duit banyak-banyak
9. Dapat elak Junk Food. 

No comments: