Pages

Followers

21.8.10

Rindu ~

Aku rindu zaman sekolah & belajar dulu.. Zaman gelak ketawa yang tak henti.. Zaman nakal.. Zaman aku mula kenali mereka... Kawan2 terbaik aku..

1. Ayu: Kawan yang aku kenal dari Darjah 1. Sayang sangat dengan dia. Dulu kecik2 kami selalu kayuh basikal pergi FRIM, hahah mandi air terjun. Bila nk petang baru balik. Dia kwn yang sangat aku senangi. Banyak benda yang kami share dari darjah 1 sampailah sekarang. Dah 18 tahun kami kawan. :)

2. Shasha: Aku kenal masa darjah 1 jugak. Awek yang jadi rebutan ramai dulu. Hehehe.. budak pandai ni. Sangat baik dan sangat hargai kawan2 sekeliling. Cuma lately, jarang dapat khabar berita. Dia mcm biskut sikit bila BZ. Tapi, BF dia nama sama ngan BF aku.. HAFIZ ;)

3. Mimah: Kawan aku yang paling tinggi, Slim. Macam model. Dari dulu smp sekarang tak gemuk-gemuk. Agak perahsia kawan aku ni. Tapi sangat best kalau lepak sama. Ada je benda nk gelak.

4. Ila: Sweet person. Isteri kepada kwn BF aku. Sangat sukakan komik. Tak sangka dunia ni kecil je. But My Dear, aku tunggu Ila & zack junior... i want twin as my adopted baby ;)

5. Nadlia: Kawan paling gila. Baik. Dah pun jadi bini orang. Tak kedekut. Sekarang dah mengandung. Tapi stil maintain. Gud2 :)

6. Ijat: Ni pun dah jadi bini orang. Kwn aku masa STPM She's the best ever. Ijat rindu kau!!

7. Ieja: Kawan yang selalu bantu aku masa kolej dulu. Selalu tumpangkan aku pergi kelas dan balik kepong. Mana kau sekarang ya??

8. Hana: Ni pun dh hilang. Mana perginya kakak aku sorang ni. Sangat pandai. cantik. comey dan sangat baik. Hana, aku rindu kau :(

9. Echa: Kwn yang baik. Selalu nasihat aku. Selalu tumpangkan aku gi kelas naik BAJAU HIJAU dia. Echa... kalau kawen jmput aku. :)


~miss those days~

No comments: