Pages

Followers

30.3.12

Pelangi

Allah beri ujian dan kesakitan pada aku dua tiga bulan ni...
Mungkin perubahan keadaan buat aku belum biasa..
Perubahan hormon kata orang...
Dan endingnya.... Kelmarin... Selasa lepas...
Aku sakit sampai tak boleh bangun.. Serious okeh!
Tapi aku bersyukur... Aku ada MIL dan Husband yang sangat ambil berat pasal aku.
Thanks mak and Hubby!

en.Husband terpaksa cuti untuk jaga aku.
Pagi bangun tidur badan aku sakit-sakit. Nak bangun tak mampu.
Semua perlu bantuan en.Husband.
Siap semua aku ke klinik.... Maaf menyusahkan aku kata pada en.Husband..
Tanggungjawab syg... itu en.Husband bagitau aku sambil senyum...
*aku nak jiwang sikit*

Now, Alhamdulillah, aku dah sihat lepas dengar nasihat doktor dan makan ubat. *Insya Allah*
Every time bila rasa tak nak makan ubat aku akan tebayang muka en.Husband dengan mata besar bila aku cakap "tak mau makan ubat". Okeh takut! ahahahahhaha.... Thanks hubby!

Semoga aku cepat-cepat sihat dan semoga diberi peluang untuk cepat-cepat dapat baby. Amin.

2 comments:

akuorgbiasa said...

Dear,sakit apa tuh?Huhuhu... Sounds serious.. Sampai tak leh bangun...

You take care ok.. And btw,jangan stress sangat pasal baby.. InsyaAllah,ada rezeki nanti.. Allah Maha Tahu.. DIA nak soh honeymoon puas-puas dulu tuh.. Along dulu pon after 6months baru conceived..

Pi la merendek puas-puas dulu berdua-duaan.. Dah ada baby, tak dapek dah! Nak pegang tangan pon susah tau.. Ada aje makhluk kecik menyibuk kat tengah! Tak kasik can langsung! Hihihihi...

~IekaZakaria~ said...

Along... xtau sakit ape... tapi lately ni asik xsehat jek since lepas kawen.... aritu sebab low blood pastu ni baru pas demam sendi... kate doctor antibodi tak kuat... ehehehhe.. thanks sis! luv u.. alwiz okeh! Xoxox

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers