Pages

Followers

6.4.11

Kakak & Adik

Hello!
Arini aku nak story morry pasal kakak & adik.

Sapa diorang?

Diorang ni adalah kakak & adik en. Sepet 
Yang sangatlah cantik dan baik.
Aku sangat selesa dengan mereka. 
Alhamdulillah, even kami baru je kenal since aku & en.Sepet start rapat, 
tapi diorang wat aku rasa selesa. 
Tak pernah rasa kekok. 
Yelah aku tak pernah ada kakak & adik perempuan sebelum ni. 

Hati seronok bila ada kakak & adik yang boleh share everything ngan kita. 
Mereka sangat suuportive & alwiz be here wif me when i need a shoulder to cry on.

Thanks sistas!

Owh! sy syg kamu berdua! 
thanks for accept me as your future family. 
mmmuahhhhxxx! 
xoxoxoxoxoxo 

P/S: sy happy bila kamu berdua happy.
macam pelangi datang dlm hati sy arini.
rindu kamu berdua tiba-tiba.

1 comment:

Aisyalicious said...

saya sayang awak jugak <3

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers