Pages

Followers

13.7.10

Isnin yang malang

Hari ni, merupakan hari yang agak panjang buat. Satu hari suntuk aku duduk depan laptop menyiapkan separuh daripada material untuk training. Dan yang boleh aku banggakan, aku berjaya mendownload NOTE DBA 2 daripada internet walaupun hakikatnya aku tak tahu rupe bentuk note tu(One point for me). Nampak tak "Encik previous Boss" aku suka kije yang baru ni.

Tengah hari lepas lunch pulak, Bos mintak aku join training CRM, aku pun ikutlah join. Aku bajet, trainer dia mesti dari luar. Sekali tu, cheh!! my Encik Previous Boss. Nyampahlah. Tapi aku buat bodoh jek. Malas layan. So after a while, yang lain-lain pun masuk then he presented to us some information about CRM. Not bad la, tapi aku tetap tak suka. hahahahhaha.

Petang aku balik pukul 5.45, tunggu tren tak lama, then seleps 45 minit berdiri dalam tren, aku pun smp la ke Kepong Sentral. Nak dijadikan cerita, lepas je aku touch kad touch & go aku kat tag pintu keluar. TuP TUP... kasut aku pun tercabut... arghhhh!!! DAMN!!.... nak berjalan mcmana ni.. aku pun call Ibu then bgtau kasut tercabut, then ibu datang bw kasut dia.. hahahah Keciknya.. dah mcm bapok pakai heels je aku jalan.. hahahahhaah

"hai la kasut... dah setahun ko berjasa kat aku. Dah smp masa la ko ke Tong Sampah"

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers