Pages

Followers

11.7.10

10 JULY 2010 Part 1

Ieka + Mr.Sepet = HAPPY :)
Cupcakes that we ordered for Mr.Sepet's mum :)
we r having fun on Mr.Sepet's mum bufday..
thanx aunty for accepting me :)
They will b apart of me later.. :)

10 Julai 2010 
Hari Sabtu yang indah dalam hidup aku. 
Thanx to Mr.Sepet's family sebab terima aku dalam hidup lelaki pujaan aku ni. 
I'll promise to my self & to all of u... 
I will alwiz take care of him as good as I can selepas jadi isteri dia yang sah. 
Amin.

10 Julai juga adalah tarikh aunty NOR SHAMSIAH NAZRUL di lahirkan, dan kami telah buat celebration bufday aunty di Sri Ayutthaya, sebuah restoran Thai dekat wangsa maju. BEST!! yang amat. Harganya taklah mahal sangat pun. Menu yang kami order adalah ikan siakap masak thai style, asparagus thai style, butter prawn, balck pepper beaf dan sotong masak kicap. Semua pun untuk 6 orang mkn pny lauk.

Untuk desert, aku awal-awal lagi dah order cupcakes dari Kak Sya, khas untuk Aunty "The Queen of the day". Nasib Aunty suka.. heheheh.. Sambil makan kami byk bual tentang WC.. heheheh dan the best part was, aku pun dapat present gak dari Mr.Sepet & Kak Sya, thanx u all.. :)

Adik Mr.Sepet, Intan pun ada. Of course la, kata celebration bufday mak dia. Haruslah dia adakan. Aku yang selalunya byk ckp, semalam tiba-tiba jadi kurang ckp.. depan bakal mak mentua babe. Tapi, aku rasa sangat selesa sebab Aunty sgt cool dan baik sgt. Dia layan aku dengan baik. Hahahah siap amik gambar sama-sama tau. Tapi kena tunggu gambar di upload Kak Sya kat facebook baru aku boleh upload ke sini.

Then, masa nak balik, aku bagi aunty hadiah. Hope that she gonna like it. Hadiah tak seberapa pun, tapi yang penting, aku ikhlas. Then Aunty said tq kat aku, lepas salam Aunty aku pun gerak balik. Alhamdulillah, Aunty terima aku seadanya setakat ini. Syukur pada yang SATU.


Amin.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers