Pages

Followers

3.6.10

DEMOK.. balik la :(

Demok, Jingga & Putih... tengah tidur pas kenyang hisap susu
(DEMOK, aku rindu ko)

Post aku mlm ni berbaur perasaan sedih sgt2.. DEMOK, kekasey hati aku yang kat rumah ni.. yang selalu buat aku ketawa.. kadang-kadang marah... dan arini, dia buat aku betul2 sedih..... DEMOK, mana kau sekarang... aku pergi kije tadi ko tengah seronok kejar-kejar keliling kaki aku sbb ko lapa... bila aku balik keje, ko ke mana? kenapa tak balik mcm selalu.. tido dalam kandang.... aku sedih DEMOK.

DEMOK, mak ko pun rindu ko.. aku cari ko keliling rumah tapi aku tak jumpa... nanti sapa nk bg ko susu?? nanti mlm hujan, ko nk tidur himpit sapa?? DEMOK, baliklah... JINGGA & PUTIH pun dh tak happy mcm selalu... aku lebih2 lagi... aku dah tak blh nk gelak-gelak bila balik kije sejak ko hilang.... DEMOK balik lah... :((

DEMOK, kalo la ko tahu mcmana aku syg ko... aku yakin ko mst cari jalan balik... tp mlgnya... ko KUCING... yang kecik.. yg sgt cantik... DEMOK, aku betul rindu ko sekarang... mana ko?? BALIKLAH DEMOK :(

No comments: