Pages

Followers

15.3.10

Hawa & Ijat Kahwin

Ijat & Her Husband Hafiz
Semalam dan kelmarin aku attend 2 wedding... Dua2 pun kwn sekolah aku.... Im so happy for both of u... Aku doakan korang bahagia sampai ke akhir hayat.... amin.... Dan wedding aku bila lagi??? insyallah smp masa, turn aku akan menyusul tiba... Bila tengok diorg atas pelamin dengan pasangan masing2... aku pulak yang teruja nk kawen.... almaklumlah umur dh 25... so hajat nak akhirkan zaman bujang memang ada...

Aku sangat bahagia dengan dia sekarang.... walaupun aku tak berfikir panjang masa buat keputusan untuk bersama dia semula... tapi aku yakin, aku buat keputusan yang tepat... kami berdua dah plan untuk akhirkan semuanya dengan ikatan perkahwinan... mungkin tahun hadapan... insyallah..... aku sentiasa mendokan kearah itu..... he's alwiz b the top in my chart list... :)

Ujung minggu yang lepas kami keluar dinner bersama2.... itu bukanlah janggal bg kami.... tp malam itu special sikit... :) mungkin kerana aku rasa mlm itu dia benar2 serius untuk ke step yang seterusnya.... wah! aku xtau kali kerapa aku jatuh cinta pada dia... yang penting dia sentiasa buat aku happy sangat.... dan selalu buat aku teruja.... untuk pertemuan yang seterusnya.... :)

Aku harap perasaan ini bukanlah untuk sementara.... hanya tuhan saja tahu apa aku rasa.... :)
Anyway, for Ijat ngan Hawa.. aku harap kamu berdua juga bahagia dengan pasangan yang dh pu jadi husband korang.. Seronok aku tengok korang atas pelamin .

Dan aku happy jugak bila dapat jumpa all my besties masa kat wedding Hawa mcm renunion ok!.. Kat wedding Ijat pun ape kurangnya.. jumpa la balik kwn2 aku masa STPM dulu... heheeh aku siap duk sebelah Ex-BF aku yang aku rasa aku nk bunuh2 je dia time tu.... to UMAR MUKHTAR... aku honest ni... weeeeeeee....

So... mereka happy.. aku juga happy... semua orang pun happy.. :)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers